dilluns, 18 d’agost del 2008

Lambaré

Avui hem tornat a Lambaré (com ja van fer la Noe i l'Oriol l'altre dia), petita població propera a Asunción. Ahir vam fer-nos el nostre sopar, perquè ja estàvem farts de menjar lomitos i Sancho Panzas (entrepans i hamburgueses, vaja), i avui també ens hem cuinat el nostre dinar i ara passarem a fer-nos el sopar. Més econòmic i acompanyats per la gent de la Casa.

Per la tarda ens han dut a una ràdio comunitària de San Isidro, un dels barris de Lambaré. En un petit centre cívic, anomenat Che Burrito ("el meu burro"), els veïns han creat una ràdio, Radio Kasike... que emet de 6 del matí a 10 de la nit! Tot autoorganitzant-se i participant, sense cap profit ni benefici. També hi ha una petita biblioteca, on els nens aprofiten per fer els deures, i un grup de teatre hi fa els assajos.

Che Burrito.

Detall de la paret: Radio Kasike F.M.

La biblioteca.

Per la nostra sorpresa i vergonya, ens han fet una petita entrevista. Al final ha sortit bastant decent, i ens servirà d'entrenament pel programa que haurem de fer a Radio Rebelde.
En Jaume en directe.

3 comentaris:

Sandra Bravo ha dit...

Ei xiquets!!! Quina enveja que em doneu (de la bona, si és que existeix ;-P)... I quins records!!! Doneu molts petonets, però que molts, molts a tota la casa, la Murga, Germinal, el partit, els consells... Veient les fotos em trasllade de nou allà i m'entren unes ganes terribles d'anar-hi corrent.
Aprofiteu cada instant.
Bona caça i llargues llunes!

Sandra

Xavi ha dit...

Molt bé, no ?
Veig que no pareu d'un costat cap a l'altre i que almenys heu canviat de menú..tants dies menjant el mateix, convé variar!
M'agrada que actualitzeu sovint,almenys els que estem a casa (treballant), podem mirar per aquesta petita finestra!
apa, sort i al lloro.
Xavi.S

Unknown ha dit...

Em sembla fatal que no hi hagi cap comentari sobre la taula de mescles :P

keep goin'!

(per cert, tindreu sorpreses per part meva quan torneu... i no us podré anar a rebre (ohh) per que aquella setmana tinc vacances!)